Regulamin Sklepu Internetowego SECOND HUNT
I. POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Sklep Internetowy dostępny pod adresem internetowym https://secondhunt.pl/ prowadzony jest przez Zuzannę Przywecką prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą SECOND HUNT Zuzanna Przywecka wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, pod adresem: Więckowice, ul. Jeziorna 12, 62-070 Dopiewo, posiadającą NIP 7773364216, REGON 386845630, adres poczty elektronicznej: store@secondhunt.pl, zwana dalej również Sprzedawcą.
- Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z realizacją postanowień niniejszego Regulaminu jest Sprzedawca. Dane osobowe przetwarzane są w celach, w zakresie i w oparciu o zasady wskazane w polityce prywatności opublikowanej na stronach Sklepu Internetowego. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Każda osoba, której dane osobowe przetwarza Sprzedawca ma prawo do wglądu w ich treść oraz prawo do ich aktualizacji i poprawiania oraz żądania ich usunięcia.
- Definicje:
- 1) Sklep lub Sklep Internetowy – sklep internetowy działający pod adresemhttps://secondhunt.pl/, prowadzący sprzedaż Towarów na odległość;
- 2) Administrator lub Sprzedawca – Zuzanna Przywecka prowadząca działalność gospodarczą pod firmą SECOND HUNT Zuzanna Przywecka wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, pod adresem: Więckowice, ul. Jeziorna 12, 62-070 Dopiewo, posiadająca NIP 7773364216,REGON 386845630;
- 3) Konsument – osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnejniezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową, zgodnie
z art. 221 Kodeksu cywilnego;
- 4) Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna, o którejmowa w art. 331 § 1 Kodeksu cywilnego, prowadząca we własnym imieniu
działalność gospodarczą lub zawodową;
- 5) Klient – każdy podmiot dokonujący zakupu w Sklepie Internetowym zgodnie ztreścią Regulaminu, w tym Konsument jak i Przedsiębiorca;
- 6) Kodeks cywilny lub KC – Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j.Dz. U. z 2019 r. poz. 1145 z późn. zm.);
- 7) Strona internetowa – www.second-hunt.net;
- 8) Użytkownik – każdy podmiot korzystający z Internetu, który wejdzie na stronęinternetową Sklepu;
- 9) Newsletter – usługa świadczona przez Sklep Internetowy na rzecz Użytkowników, którzy wyrazili zgodę na przesyłanie im wszelkich informacji o działaniu Sklepu Internetowego, po dobrowolnym adresu e-mail, na Stronie internetowej Sklepu Internetowego;
- 10) Regulamin – niniejszy dokument, określający warunki i zasady korzystania ze Sklepu Internetowego oraz nabywania w nim Towarów;
- 11) Towar – dostępny w Sklepie produkt prezentowany na Stronie Internetowej, który może być przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą;
- 12) Umowa lub Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Towaru zawierana między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu Internetowego;
- 13) Ustawa o prawach konsumenta – Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 287);
- 14) Formularz Zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Sklepie Internetowym umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Towarów do elektronicznego koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności;
- 15) Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Towaru ze Sprzedawcą.
- Postanowienia Regulaminu dotyczą wszystkich zawieranych z SECOND HUNT Umów sprzedaży i dostawy Towarów, zawieranych za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
- Warunkiem koniecznym do rozpoczęcia korzystania ze Sklepu i złożenia Zamówienia jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i jego akceptacja.
- Do złożenia Zamówienia nie jest wymagane zarejestrowanie swoich danych przez Klienta w bazie Sklepu.
- SECOND HUNT prowadzi sprzedaż odzieży używanej, vintage, marek premium oraz okazjonalnie produktów nowych, które posiadają metki. Wszystkie ubrania są czyszczone i prane. Wysyłka będzie zabezpieczona przed zniszczeniem, jednak mimo to ubrania mogą być zgniecione po wyciągnięciu z paczki. Ubrania są zazwyczaj używane, dlatego mogą one mieć ślady użytkowania. Jeśli ubrania będą z ubytkiem to Klient zostanie poinformowany o tym w opisie.
II. ZŁOŻENIE ZAMÓWIENIA
- Sklep prowadzi sprzedaż Towarów wyłącznie za pośrednictwem sieci Internet.
- Sklep przyjmuje Zamówienia składane on-line przez całą dobę, we wszystkie dnitygodnia.
- Zamówienia są przyjmowane na stroniel https://secondhunt.pl/
- W celu złożenia Zamówienia należy dokonać wyboru produktów z dostępnej oferty Sklepu, rozmiarów oraz ilości poprzez dodanie tychże produktów do koszyka. Wszystkie ceny podawane są w polskich złotych i zawierają podatek od towarów i usług (VAT). Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca od chwili złożenia przez Klienta Zamówienia(i jego potwierdzenia przez Sprzedawcę).
- Po dokonaniu wyboru produktów Klient, w celu złożenia Zamówienia zobowiązany jestdo wypełnienia Formularza Zamówienia, zobowiązującego do podania następujących danych: Adres e-mail, Imię i nazwisko, Kraj, Województwo, Adres, Miasto, Kod pocztowy, Telefon, a także wyboru metody dostawy oraz sposobu płatności.
- Do zamówienia zostaną doliczone koszty przesyłki, które zostają określone w trakcie składania zamówienia. Wysłanie zamówienia przez Klienta (zatwierdzenie przyciskiem „Złóż zamówienie”) stanowi ofertę Klienta do zawarcia umowy sprzedaży, zgodnie z treścią Regulaminu. W przypadku Klientów niezarejestrowanych do złożenia zamówienia konieczne jest uprzednie zapoznanie się z treścią Regulaminu oraz jego akceptacja.
- Do momentu ostatecznego zatwierdzenia Zamówienia przyciskiem „Złóż zamówienie” w zakładce „Płatność”, Klient ma możliwość dokonywania zmian i modyfikacji produktów w Zamówieniu.
- Sklep akceptuje następujące formy płatności: przelew bankowy, płatność za pośrednictwem systemu płatności PayPal.
- Numer rachunku bankowego Sklepu to: 25 1050 1520 1000 0092 7929 7312
- Klient ma możliwość wyboru sposoby dostawy Towaru z pośród następujących: dostawa realizowana przez firmę kurierską, dostawa do paczkomatu InPost, odbiór osobisty wPoznaniu, przy ul. Zwierzynieckiej 32, 60-813 Poznań.
- Po złożeniu Zamówienia Klient otrzymuje e-mailem informację o jego przyjęciu, costanowi potwierdzenie zawarcia Umowy sprzedaży.
- W przypadku płatności w formie przelewu bankowego, środki pieniężne muszą wpłynąćna rachunek bankowy Sklepu w ciągu 5 dni od dnia potwierdzenia Zamówienia, w przeciwnym wypadku zamówienie zostaje anulowane. O anulowaniu Zamówienia Klient zostanie poinformowany drogą e-mailową.
- Realizacja Zamówienia rozpoczyna się najpóźniej w następnym dniu roboczym od zaksięgowania na rachunku bankowym Sklepu wpłaty dotyczącej Zamówienia lub w następnym dniu roboczym po potwierdzeniu Zamówienia w przypadku płatności za pośrednictwem systemów systemu płatności PayPal.
- Podanie danych, o których mowa w ust. 5 powyżej jest niezbędne do potwierdzenia Zamówienia. Informacje zawarte w Formularzu Zamówienia powinny być zgodne z prawdą, aktualne oraz dokładne. Sklep zastrzega sobie możliwość odmowy realizacji zamówienia, w przypadku gdy podane dane są tego rodzaju, że oceniając sprawę rozsądnie można w sposób uzasadniony przyjąć, że dane są nieprawdziwe lub zostały
podane dla żartu, jak również w przypadku, gdy podane dane są na tyle niedokładne, że uniemożliwiają realizacje Zamówienia, w szczególności uniemożliwiają prawidłowe doręczenie Towaru. Przed odmową realizacji Sklep podejmie próbę kontaktu z Klientem w celu ustalenia danych w zakresie umożliwiającym zrealizowanie Zamówienia.
III. REALIZACJA ZAMÓWIENIA
- Dostawa Towaru odbywa się w wybrany przez Klienta i określony w Zamówieniu sposób.
- Koszty dostawy określone są każdorazowo przy dostępnych sposobach dostawy izawierają podatek VAT.
- Dostawa możliwa jest jedynie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
- Termin dostawy Towaru do Klienta wynosi do 7 Dni Roboczych, chyba że w opisiedanego Towaru lub w trakcie składania Zamówienia podano krótszy termin. W przypadku Towarów o różnych terminach dostawy, terminem dostawy jest najdłuższy podany termin, który jednak nie może przekroczyć 7 Dni Roboczych. Początek biegu terminu dostawy do Klienta stanowi moment realizacji Zamówienia, o którym mowa w pkt II. ust. 12 Regulaminu.
- W przypadku niedostępności części Towarów objętych zamówieniem Klient zostanie niezwłocznie poinformowany o stanie Zamówienia i podejmuje decyzję o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, odstąpienie od Umowy).
- W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających realizację złożonego zamówienia, Sklep zastrzega sobie prawo do wstrzymania jego realizacji, a o zaistniałej sytuacji zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić Klienta.
- Jeżeli Klient zdecyduje o odstąpieniu od Umowy, a dokonał uprzednio zapłaty, to automatyczny zwrot tej kwoty wraz z kosztami przesyłki nastąpi w terminie do 14 dni po otrzymaniu przez Sklep oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.
- W przypadku decyzji Klienta odnośnie częściowej realizacji zamówienia, wpłacona uprzednio kwota zostaje zaliczona na poczet zapłaty za realizowane w części zamówienie, a pozostała nadwyżka zostanie automatycznie zwrócona w terminie do 14 dni po otrzymaniu przez Sklep wiadomości mailowej, informującej o częściowej realizacji zamówienia.
IV ODSTĄPIENIE OD UMOWY
1. Klient może odstąpić od zawartej Umowy bez podania przyczyny poprzez wysłanie oświadczenia w tym przedmiocie w ciągu 14 dni od daty odebrania Towaru. Oświadczenie może zostać złożone w formie pisemnej bądź też w formie wiadomości elektronicznej wysłanej na adres store@secondhunt.pl
- We wskazanym powyżej przypadku Klient ma obowiązek niezwłocznego zwrotu zakupionego Towaru, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od Umowy. Zwrot zakupionego Towaru następuje na adres: SECOND HUNT Zuzanna Przywecka, Więckowice, ul. Jeziorna 12, 62-070 Dopiewo.
- W przypadku skutecznego odstąpienia od Umowy, Umowa uważana jest za niezawartą, a Klient zwolniony jest ze wszystkich zobowiązań. Jeśli zwrot nastąpi we wskazanym terminie Sklep gwarantuje zwrot całej kwoty zapłaconej za Towar w sposób wskazany przez Klienta. W przypadku braku złożenia oświadczenia o wyborze sposobu zwrotu zapłaconej kwoty, zwrot nastąpi w tej samej formie, w której nastąpiła płatność.
- Sklep nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
- Klient pokrywa wszystkie bezpośrednie koszty zwrotu Towaru (m.in. koszty opakowania, zabezpieczenia, nadania paczki). Koszt odesłania Towaru nie podlega zwrotowi. Sklep nie przyjmuje zwrotów dokonanych przesyłką pobraniową.
- Zwracany Towar nie powinien nosić śladów zużycia, nie może być uszkodzony lub zabrudzony, a ponadto w miarę możliwości należy do niego dołączyć otrzymane opakowanie.
- Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.
V. Reklamacje
- Sprzedawca oświadcza, że Towary oferowane przez Sklep są produktami używanymi, bądź nieużywanymi lecz pochodzącymi ze zwrotów sklepowych, tj. mogą nie posiadać metki, nosić ślady użytkowania, posiadać drobne niedoskonałości.
- Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym.
- Sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego Konsumentem za niezgodność Towaru zakupionego z Umową. Reklamację można złożyć drogą pocztową poprzez odesłanie Towaru wraz z pisemnym opisem, dowodem zakupu oraz swoimi danymi kontaktowymi, przesyłką poleconą na adres: SECOND HUNT Zuzanna Przywecka, Więckowice, ul. Jeziorna 12, 62-070 Dopiewo. Treść reklamacji może zostać również wysłana do Sklepu za pośrednictwem adresu e-mail: store@secondhunt.pl. Zwrot zakupionego Towaru następuje na adres: SECOND HUNT Zuzanna Przywecka, Więckowice, ul. Jeziorna 12, 62-070 Dopiewo.
- Klientowi, w przypadku nabycia Towaru używanego przysługuje termin 1 roku na złożenie reklamacji w przypadku stwierdzenia wady Towaru.
- Klient otrzyma informację o sposobie rozpatrzenia reklamacji w terminie 30 dni od dnia otrzymania przez sklep przesyłki listowej zawierającej reklamowany towar. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji Sklep podejmie działania w celu zaspokojenia roszczeń Klienta przedstawionych w reklamacji. W przypadku, w którym realizacja żądania Klienta byłaby niemożliwa bądź wiązała by się z nadmierną uciążliwością dla Sprzedawcy, Sprzedawca zaproponuje inne rozwiązanie sprawy.
- W przypadku nie uwzględnienia reklamacji, Towar zostanie odesłany wraz z opinią co do niezasadności reklamacji.
VI. POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW
- Niniejszy punkt Regulaminu oraz postanowienia w nim zawarte dotyczą wyłącznie Klientów nie będących Konsumentami (Przedsiębiorcy).
- Sprzedawcy przysługuje prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży zawartej z Klientem niebędącym konsumentem w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej zawarcia. Odstąpienie od Umowy Sprzedaży w tym wypadku może nastąpić bez podania przyczyny i nie rodzi po stronie Klienta niebędącego konsumentem żadnych roszczeń w stosunku do Sprzedawcy.
- W wypadku Klientów nie będących konsumentami Sprzedawca ma prawo ograniczyć dostępne sposoby płatności, w tym także wymagać dokonania przedpłaty w całości albo części i to niezależnie od wybranego przez Klienta sposobu płatności oraz faktu zawarcia Umowy Sprzedaży.
- Z chwilą wydania przez Sprzedawcę Towaru przewoźnikowi wskazanego przez Klienta, przechodzą na Klienta nie będącego konsumentem korzyści i ciężary związane z Towarem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Towaru. Sprzedawca w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie Produktu powstałe od przyjęcia go do przewozu aż do wydania go Klientowi oraz za opóźnienie w przewozie przesyłki.
- W razie przesłania Towaru do Klienta za pośrednictwem przewoźnika Klient nie będący konsumentem obowiązany jest zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju. Jeżeli stwierdzi, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie Produktu, obowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika.
- Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu cywilnego odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za Produkt wobec Klienta nie będącego konsumentem zostaje wyłączona.
- Wszelkie spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą a Klientem niebędącym konsumentem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy.
VII. DANE OSOBOWE
- W sprawach nieuregulowanych Regulaminem obowiązują przepisy Kodeksu cywilnego oraz innych ustaw znajdujących zastosowanie w zakresie ochrony danych osobowych, w szczególności Ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1781).
- Dane osobowe gromadzone są przez Sklep zgodnie z zapisami ww. ustaw, a przekazanie danych osobowych jest równoznaczne z wyrażeniem dobrowolnej zgody na przetwarzanie danych w zakresie niezbędnym do realizacji Zamówienia.
- Administratorem Danych Osobowych jest Zuzanna Przywecka prowadząca działalność gospodarczą pod firmą SECOND HUNT Zuzanna Przywecka wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, pod adresem: Więckowice, ul. Jeziorna 12, 62-070 Dopiewo, posiadająca NIP 7773364216, REGON 386845630, e-mail: store@secondhunt.pl.
- Dane osobowe Klientów mogą być przekazane podmiotom uprawnionym do ich otrzymania na mocy obowiązujących przepisów prawa oraz, w przypadku niezapłacenia należności na rzecz Sprzedawcy, podmiotom prowadzącym w jego imieniu postępowanie związane z dochodzeniem należności.
- W przypadku wyrażenia przez Klienta dodatkowej zgody, jego dane osobowe będą przetwarzane przez Sprzedawcę w celu informowania o nowych towarach, promocjach i usługach.
- Klienci mają w każdej chwili prawo wglądu do swoich danych osobowych, poprawiania ich oraz żądania ich usunięcia. Żądanie w tym zakresie powinno zostać zgłoszone Sprzedawcy na piśmie, lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.
VIII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Sądem właściwym dla rozstrzygania sporów jest sąd miejscowo właściwy według obowiązujących przepisów.
- W przypadku dokonania zmian w Regulaminie, Sklep poinformuje o tym niezwłocznie Klientów poprzez publikację tekstu jednolitego Regulaminu na stronie https://secondhunt.pl/ oraz powiadomienie wysłane na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej.
- Regulamin wchodzi w życie z dniem ogłoszenia na Stronie Internetowej Sklepu.
- W razie zmiany lub unieważnienia, wskutek prawomocnego orzeczenia sądu, któregokolwiek z postanowień niniejszego Regulaminu, pozostałe jego postanowieniapozostają w mocy i wiążą strony.